ZŠ Gabry a Málinky Štítná nad Vláří

Štítná nad Vláří 417, okr. Zlín

Exkurze do Prahy 2017

- napsáno 16. června 2017 v kategorii Exkurze-výlety autorem Mgr. Jitka Tkadlecová

img-5649-velka

Žáci 9. ročníku se ve dnech 13. – 14. 6. 2017 zúčastnili exkurze do Prahy. Na programu prvního dne byla prohlídka Pražského hradu i s interiéry, Karlova mostu, Staroměstského náměstí. Večerní procházka Prahou po vltavském nábřeží se setkala s velkým úspěchem. Druhý den jsme jsme měli objednanou návštěvu Židovského muzea. Po obědě jsme se přesunuli na Vyšehrad, kde jsme navštívili známý Slavín. Na závěr nesměl chybět rozchod na Václavském náměstí. Celá exkurze proběhla bez problémů a doufáme, že deváťáci na ni budou vzpomínat.

→ přejít na fotogalerii

Ve dnech 13.6 a 14.6 jsme se jako žáci 9.A a 9.B vydali na výlet do Prahy.

Všichni v úterní ráno dorazili na nádraží do Bylnice a mohlo se vyrazit. Před sebou jsme měli dlouhou cestu, kterou jsme bez potíží zvládli a úspěšně bez následků dorazili do Prahy. Po příjezdu nás čekalo ubytování v Penzionu 15, kde nás uvítala příjemná obsluha. Po ubytování jsme vyrazili do ulic Prahy, po kterých nás provedla milá paní průvodkyně. Podívali jsme se na Pražský hrad, Zlatou uličku a také do dalších krásných míst Prahy včetně Karlova mostu.

Po večeři a krátké přestávce na penzionu, jsme znovu vyrazili na prohlídku noční Prahy. Mohli jsme se podívat na Národní divadlo, Tančící dům a na Náplavku, kde jsme měli krátký rozchod. Po únavném dni nás čekala už jen cesta zpět na penzion a zasloužený spánek.

Další den byla naplánována dokonalá prohlídka Židovského města, kde jsme viděli a dozvěděli se mnoho zajímavých věcí. Poté následovala cesta na Vyšehrad, kde část z nás šla na hřbitov slavných osobností Slavín a druhá část zůstala odpočívat. Po prohlídce Vyšehradu nás čekal rozchod na Václavském náměstí, na ten se upřímně těšila většina z nás nejvíc. Když byl rozchod u konce, tak nás čekala cesta domů. Všichni jsme dojeli domů velmi unavení, ale plní zážitků a vzpomínek na nezapomenutelnou Prahu.

Na závěr bychom chtěli poděkovat paní učitelce Chromíkové, Tkadlecové, panu učitelovi Šenkeříkovi a paní asistence Strnadové, že nás po celý tento úžasný výlet doprovázeli.

Deváťáci

zpráva „Exkurze do Prahy 2017” již byla zobrazena 75x
tel.: 577 336 120 (kancelář)
e-mail: info@zs-stitna.cz
ID datové schránky: 4s92zng
Naše Základní škola Gabry a Málinky leží v údolí CHKO Bílých Karpat na jihovýchodě Moravy ve Zlínském kraji. Škola disponuje školní jídelnou, družinou, zahradou i velkým sportovním areálem. Základní školu navštěvuje více než 200 dětí, některé dojíždí z okolních vesnic. Poprvé se ve škole začalo vyučovat v roce 1973, historie vzdělávání v obci Štítná se však píše již od roku 1787.

Nástěnka (oznámení)

Základní škola Gabry a Málinky Štítná nad Vláří, okr. Zlín, © 2005 – 2016
grafická úprava a správa stránek, redakční systém, použité fotografie
odběr novinek RSS, seznam odkazů na stránkách